Pages

Tuesday, February 21, 2012

complicated



susah untuk aku faham diri sendiri
apatah lagi nak faham hati, fikiran, dan perasaan orang lain.
ye, mungkin aku kurang sensitif.

susah untuk aku luahkan secara lisan apa yang ada dalam hati dan fikiran aku
aku takut. takut akan keruhkan lagi keadaan.
aku lagi suka tulis. dan post kat blog simpan. 
kalau sakit hati sangat, koyak dan buang.
lepas tu lega.

ada sesuatu yang buat aku marah
aku akan diam. diam sediam-diamnya.
aku takut kalau aku bersuara.
semua orang akan sentap. 

kalau aku sedih aku makan makan dan makan
kalau bahagia aku kenyang seminggu. haha

masa sekolah rendah, aku suka kawan ngan lelaki.
sebab aku rasa lelaki less complicated compared to girls.
tapi tak tau la lelaki suka tak kawan ngan aku :p
dah besar malu lah pulak. cissss!

aku tak suka dipaksa.
jangan paksa aku buat benda yang aku tak suka.
nanti aku rasa nak mengamuk marah
kalau aku marah bahaya.

aku suka jump into conclusion.
ye, pandai-pandai buat conclusion sendiri tanpa usul-periksa.
buktinya: pada suatu hari, aku ingat dia marah aku, dia ingat aku marah dia.
dua-dua diam. senyap sunyi.
eh, kita gaduh ke? kenapa??


okay, aku tak tau apa motif aku post entry macam ni.
tension dengan ECG + cik roomate kot.

kepada sape yang baca. maaf, buang masa korang.
untung la sape yang terus scroll down tanpa baca. :Pcom[



No comments:

Post a Comment