Pages

Tuesday, March 15, 2011

Teguran Untuk Tuan Burung


Hye to all readers and stalkers



Last friday aku tengok Raja Lawak

Korang tengok??

Peserta-peserta yang buat lawak tak berapa cerdik mostly dah terkeluar

Tu yang ok sket aku nak tengok

Tapi kan,

Ada lah satu kumpulan ni bagi aku lawaknya memang tak lawak. Lucah je lebih.

Asyik-asyik burung. Main burung. Burung sunyi. Burung besar. Burung kecik.

Ehh, dalam hati aku cakap "Waddehel?? Lu takde idea yg lagi cerdik ke?"

Aku bukan nak condemn ke hape..

Tapi lawak 'double-meaning' tu sangat low class aku rasa

Tak perlu nak mencarut-carut. Tak perlu cakap mende lucah gitu.

Sekali dua mungkin orang ketawa lagi.

Kalau dah banyak kali...dah takde nafsu dah nak ketawa.

Kalau macam ni la, macam mana nak lahirkan pelawak yg berkualiti?

Malu je kat orang luar..

Pelawak kita buat lawak lucah semata-mata untuk buat orang ketawa!!

Malu tak?? Malu kan???

Fikir-fikir kan lah

Hopefully, masa final nanti takde lagi lawak-lawak low class ye =)

2 comments: