Pages

Saturday, May 5, 2012

Cerita Kawen, Study & Exam LAGIII!!




Assalamualaikum to all.




Dah lama tak update. Takde cerita pon. Busy pon ye. Less than a month nak final exam. Final exam dah weh!! Cepat gila kan? After all ups and downs...sampai jugak ke tahap ni. Ek eleh, ayat mcm dah nak abes PhD je gayanye..haha. Tapi, seriously aku tau medic susah, tapi dulu rasa macam 'alah, org lain cakap susah, tak semestinya kau rasa susah jugak!'  Last-last, amek kau, call mak nanges-nanges sampai takleh cakap.

Bukan sebab study sangat pon..tapi sebab jauh beribu batu...jiwa jadi kacau.

 eh? paham? kfine, tak paham takpe.

Next week start Practical exam tapi
nak study macam kurang bermotivasi je. hehe


So, ape lagi. Mari blogwalking!
Then, nak tau apa aku jumpa?
Latest entry Dena Bahrin. Homaigod homaigod homaigod!
Sangat suweett la awak ni! Eh, sebelum tu..tahniah! tahniah!

Korang tau tak dia sape? Ish, kalau tak tau memang tak tau nak cakap apa lah kan.
Gi bukak blog dia. Ye, sekarang! 
Haa...dialah yang dah menggemparkan Malaysia dengan video proposal (asal ayat cam pelik?) mereka berdua tu. Yang amat manis tahap boleh kena diabetes mellitus! 
Oke, betul tak jeles. Tak langsung :|


"sebenarnya aku ada suka orang lain dan dalam erti kata lain menunggu seseorang
 yang aku dah lama sayang waktu aku diminta untuk berkahwin? 
perit yang aku lalui, Allah sahaja yang tahu." -Dena-


Aww, samaaaa macam aku punya angan-angan. :P
Tapi Dena, dia yang terbaik yang Allah bagi untuk awak, kan? :)


Bila baca benda-benda macam ni. Haa, mulalah naluri remaja-sembilan-belas-tahun ni menggedik-gedik nak kawen jugak!

Taaaapi, bila aku baca blog ni,
Pap, rasa tu makin lenyap dan lenyap.
Aku mula fikir dari perspektif lain pulak.
Ni lah yang aku plan dari aku tadika lagi, belajar setinggi yang boleh, kerja, duit banyak, ada rumah, kereta semua, then, baaaaru nak kawen.
tapi mak kata sebelum master kawen la. ngee



Dua-dua okay je pada aku.
Dah ada orang nak, dah bersedia, kawen lah.
Mungkin lagi semangat nak habiskan study lepas tu kan?
Terus dapat first class honours. Haaa, seronok kot!


Tapi, memandangkan aku takde pon orang amek2 gambar sendiri untuk propose aku,
so, aku pilih option kedua lah! haha.
Adehh, mana nak cari semangat nak study balik ni?
Ada jual ke ehhh?



Erm, awak nak jadi inspirasi saya? >.<



Oke, sekian entry merapu hari ini. Bye.





No comments:

Post a Comment