Pages

Saturday, February 12, 2011

I Think I'm In Love

Hye to all readers and stalkers =D

Nak bagi tau ni...
Pagi tadi ayah aku bawak balik dia
Aku tak perasan pon dia ada kat rumah
Petang tadi baru tergerak hati nak tengok
Bila nampak je dia
Uhh..tak terkata!! Speechless!!

Dia hensem
Dia dah ada anak tapinya
Dia datang dengan anak dia je
Isteri takde
Maybe dah berpisah ke hape
Aku malas nak busy body
Aku tak kesah pon dia dah ada anak
Kan cinta tu buta!


Aku ada snap gamba diorang...
Comellll saaangat!!
Rasa betul betul dah jatuh chenta *oke, aku tau gedik bunyinye*
Nak tengok???
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
















Seee..betapa comelnya dorang!!
Aku memang la takleh tengok
lelaki berkasih-sayang dengan budak kecikkk
Terus jatuh chenta....haha~~



P/S: Maaf kalau anda rasa post ini saaaaangat poyo!! ngeee~~

No comments:

Post a Comment