Pages

Thursday, February 3, 2011

Kami Memang Kelakar



Situasi 1:

Adik: Mak kol...nak beli perospereti beger katenye
Aku: Ye ke?? *dgn muke eksaited terlampau*
Adik: Ye!
Aku: Berapa??
Adik: Separuh sorang *muka sengih sengih*
Aku: Ceit, aku ingatkan dua tiga bijik sorang!!


Situasi 2:

Hari tu fes time gi blaja kete
Lepas abes blaja cikgu aku tu akan hantar aku kat ofis mak aku
Btw, mak dia satu ofis ngan mak aku
"Nanti anta kat CentrePoint ye" *konfident je cakap*
"Mane tu?" Pause "Owh, oke tau2"
Dah nak sampai di destinasi
"Nak berenti mane ni?"
"Kat bus stop depan tu"
"Situ? ke tempat baru?"
"Eh, tak tak. Berenti situ"
"oke"
Turun.
dan dengan konfidennye gi naik tangga cari ofis
Tapi tak jumpa! Dulu pegi ada lagi.
Relax relax. Call mak.
"mana ofisnye?" *nada nak nanges oke*
"Awk kat mane nih?"
"CentrePoint la..mane lagi!!"
"HEY,MAK DAH PINDAH OFIS BARU LAAA!!!"

Homaigod homaigod....
Aku buat lawak bangang lagi!!!
Then aku menapak la ke OFIS BARU itu..
naseb baik bermeter meter je dari situ
Kalau berkilo kilometer
Mau aku nanges guling guling kat situ weh t__t

Balik rumah baru terpikir
patut la tadi dia tanya
"ke nak berenti kat tempat baru?"
Adeih, mat oi..kenapa tak bg tau ofis da tukar???

P/S: laen kali tanya dulu...jangan main terjah je~~




No comments:

Post a Comment