Pages

Friday, April 15, 2011

Kusangka Dah Berkecai Tapi......








Hye to all readers and stalkers


Yeah, da second post for today!!  Can't help myself...happy, takut semua ada!! 
Tapi sebelum tu syukur, Alhamdulillah~~

Harapan yang aku sangkakan dah hancur berkecai rupa-rupanya masih ada harapan!!
Aku tau ayat berbelit. tapi tolonglah faham..hehe
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Ape? Korang tak faham apa yang aku merepekkan??
Haha..let's start from da beginning :)

Tentang MARA scholarship sebenarnya.
Hari tu kat website tu cakap result untuk interview scholar keluar 14/4/2011
So, pepagi buta dah sambar laptop
Tapi ni yang keluar:


Sadis bukan??
Kecewa tak yah cakap la
tak caye tengok sini


Then, bukak balik website dia
Result untuk interview kuar 15/4/2011
which means hari ni!!
Abes semalam tu ape??


So, tadi check:


Alhamdulillah!!
Tapi baru nak pergi interview kot!
but still, this is the first step for me untuk dapat apa yang aku nak selama ni
Need to prepare for the interview!! Owh, seyes aku tak suka org interview aku! 
Rasa femes pulak..haih, tak suka la =.='


Wahai, readers and stalkers,
doakan semuanya berjalan lancar hokey??
Aku naaaakkkk sangat sangat!!




Selangkah ke pintu itu. Gembira.



2 comments: