Pages

Friday, April 8, 2011

Malu Aku Nokss

Hye to all readers and stalkers


Ni bukan malu-malu kucing lagi..
dah malu tahap cipan dah ni....haha

Tadi pegi sekolah nak amek sijil berhenti ngan buku bank
Jalan baek punye masuk dalam kawasan sekolah
sambil-sambil pandang kerek kat budak-yang-masih-terpaksa-pakai-baju-sekolah-lima-hari-seminggu
Perasaannya sangat cool hokey...haha


Tengah asyik feeling-feeling
Ohmakengkau!!! terpeleot aku di suatu sudut eh, bukan..di tengah-tengah lautan manusia itu!!!
sungguh shit perasaan di kala itu..
dress up baekkk punye..
boleh pulak buat aksi akrobatik gitu..
Rasa nak mencarut je, tapi memandangkan hari ni hari jumaat
aku tangguhkan carutan tu ke isnin minggu depan.
Aku dengar sayup-sayup je suara budak kecik mengilai..
"owh, mungkin dorang tengah tengok cite Hantu Kak Limah kot." SHIT.



                                              
Baru aku paham perasaan kau, kak =(



Itu lah saje peristiwa @#$%^& untuk hari ni. *sigh*

6 comments:

  1. kasut model tu ada mslh ke???hahaha.malu tahap maximum 2.

    ReplyDelete
  2. nampak kasut dia macam ok je..
    tp tinggi sangat kot..

    of coz la malu...
    dia mesti malu
    saya pon malu gile hari ni, awk tau??

    ReplyDelete
  3. kalau jatuh, buat-buat pumping..kah3

    ReplyDelete
  4. Duniaku Abstrak,
    Adoyai, takkan aku nak pumping dengan baju kurung bagai...haha

    Aku cuma boleh buat muka bodoh je..itu je yg aku mampu fikir time tu...muahaha

    ReplyDelete
  5. masih kontrol ayu...

    ( model itu dan awak.. )
    :)

    ReplyDelete
  6. DrSinga:
    yeah, habis kontrol dah..
    saya dengan model tu mmg lebih kurang je cara jatuh n cara kontrolnye...haha

    ReplyDelete