Pages

Friday, April 15, 2011

Tenkiu



Selamat pagi readers and stalkers



Sebelum korang teruskan pembacaan
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.

sila SENYUM dulu
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
iye, senyum

macam ni ha!!


Aku sebenarnya nak ucapkan tenkiu kepada bloggers 
yang sudi menggegarkan blog aku yang tak seberapa ni
nanti aku golek-golek kat blog korang ye :)


Kepada yang sudi follow, terima kasih banyak-banyak-banyak-banyak
ni aku saaaayang korang ni!!
cium sikit!!! muahahaha

Insya-Allah aku follow korang balik
sebab  blog korang mesti best punye kan??


And lastly, special thanks to:
Encik Ben, sebab telah membantu aku menambah pelawak pelawat ke blog ni.
Followers daripada 10 jadi 17 =.=
Muahahaha....korang gelak ye tengok followers aku ciput??
Takpe-takpe...slow slow la ye tak?


Cik Lyssa, yang sediakan tutorial yang senang aku nak paham! Kalau baca tutorial kat internet tu sampai cramp otak aku nih tahu!! So, thanks ye :)







No comments:

Post a Comment