Pages

Thursday, May 5, 2011

Cik Takde Nama

Hye to all readers and stalkers



Malam ni takde keje. Should prepare for interview this Friday 
tapi have no idea apa yang nak di'prepare'kan

So, I decided to share dengan korang semua about myself :D
Owh, eksaited gila nak tau kan?? waddehek, kau selebriti ke?



Aku tak nak share nama aku sebab aku rasa tu tak penting. Lagipun kalau budak baju biru datang sini kantoilah. Jadi nama tu biarlah rahsia :) eleh, korang pon bkn nak tau kan??


Okeh, jom kenal Cik Takde Nama yang kiut pelik ni!



|Tak suka tidur dalam gelap! Semua lampu mesti bukak kalau ada spotlight lagi bagus. Aku takut lemas duduk dalam gelap dowh!|


|Aku makan timun tanpa biji dia. Macam ni ha: |

| Aku tak suka tembikai coz texture dia macam spongebob :D |

| Aku bawak kereta tak pakai kasut/slipper. Baru ada feel! haha|

|Tak suka buat voice call. SMS sudah. Suara I begitu berharga okeh~~|

|Kalau dengan perempuan ok.  Tapi dengan lelaki automatik jadi sombong+ganas semacam je =.=" tak tau lah kalau dorang tengok aku kiut je kan..haha |

|Tak suka make-up! Pffftt >.<|

|Banyak cakap di alam maya ni je...realitinya,aku diam je...nak tegur orang yang baru kenal? uh, susah kot~~ bukan sombong tapi segan|




Tu je lah rasanya
Nak tido dah
Esok nak bangun awal siapkan anak-anak pergi sekolah...muahaha :D

Gud nite everybadeh

2 comments:

  1. takut gelap upanyer...hhehe..ape la akan jadi kalau blackout tiba2 kan..mau menggelabah la die

    jom join
    Segmen " Ucapan Buat Ibu Tercinta"

    ReplyDelete
  2. @Chegu Zubir

    haih, memang tak minatlah blackout blackout nih :P

    ReplyDelete