Pages

Thursday, May 5, 2011

Sayang


" B sayang baby. Sayang sangat-sangat!"

"iteww cayunk awak cangat2! iteww takleh idup tanpa awak, cayunk"


" Aku sayang kau gile2 walaupon aku tau kau sikit pon tak pandang aku!"

"Sehari Papa tak jumpa Mama, Papa rasa hidup Papa macam tak lengkap je."

"You're the only one that I love. You jump I jump, darling"



.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tu semua dialog biasa lah kan.
Cakap sayang dekat orang lain bukan main senang.
Ringan je mulut nak cakap sayang, rindu semua.


Tapi tak ramai yang ringan mulut nak cakap sayang kat mak ayah.
Betul tak?





Aku pon sama. bukan tak sayang tapi segan lah :P

4 comments:

  1. haha..malu kan nak cakap?

    hikhik!

    ReplyDelete
  2. @SaZaY

    awk pon zay? tapi awk ok lg rasanye~~
    sy ni lagi penyegan org nye..haha

    ReplyDelete