Pages

Sunday, May 8, 2011

Lapar? Makanlah!



Hye to all readers and stalkers


Tengah aku dok syok chatting sambil dengar lagu I Stalk Your Profile
Tetiba ada orang ketuk bilik aku kuat-kuat
Bunyi dia slow sket dari bunyi mak aku ketuk pintu nak kejut bangun subuh


*bukak pintu*

"Kenapaaaaaaaa?"
"Makan"
"Makan?"

*tengok jam*

"10 malam?"
Mak aku sengih je =.="




Tadi kitorang makan malam pukul 6 petang.
Aku dah cakap, "ni makan awal sangat ni, kang malam mesti lapar!"
Tapi ada orang tu cakap takdenye...aku yang kuat makan.
Tengok sape yang lapar malam-malam?
Orang yang kuat makan ke, orang yang tak kuat makan??
Muahahaha~~

3 comments:

  1. lulu pun kuat makan, bila makan susah nak berhenti..ngee

    ReplyDelete
  2. @Lulu caldina

    jeles tau org kuat makan tp kurus nih! haha

    ReplyDelete